Urakkatarjouskilpailu uudesta toimitilarakennuksesta alkoi

Seurakuntatalon viereen suunnitellun uuden toimitilarakennuksen suunnitelmat ovat valmistuneet ja urakkatarjouskilpailu alkanut. Päätöksiä tehdään pääsiäisen jälkeen.
uusi kuva_L.jpg

Suunnitelma ja muut urakkatarjouslaskenta-asiakirjat valmistuivat 8. helmikuuta ja tarjouskilpailu alkoi kaksi päivää sen jälkeen (katso hilma.fi ja kirjoita hakuun Lumijoki).  Hanke toteutetaan kokonaisurakkana.  Tarjouskilpailu päättyy 16.3. klo 14.  Seurakunnan kirkkovaltuusto tekee päätöksen hankinnasta ja rakentamisen aloittamisesta 29.3. Mikäli hyväksyttävissä oleva tarjous saadaan, rakennustyöt alkavat huhtikuun aikana.

Uuteen toimitilarakennukseen on suunniteltu tilat päiväkerholle ja kirkkoherranvirastolle.  Bruttoneliömäärältään 203 m2 rakennukseen tulee lisäksi mm. asiakkaiden tapaamistila, tekninen tila sekä wc-tiloja.  Uusi rakennus liitetään seurakuntataloon lasisella yhdyskäytävällä.  Uusi rakennus lämpiää maalämmöllä.

2016-02-10 13:53:00.0