hiirenkorvalla

Aikuisille

Aikuisena eletään kiireen keskellä, mutta silloin on myös tarve oman itsensä hoitamiseen ja lepoon. Olet tervetullut mukaan seurakunnan toimintaan ja erilaisiin tapahtumiin!

Toivomme että voisit tulla mukaan omana itsenäsi - sellaisena kuin olet. Halutessasi voit antaa lahjasi ja osaamisesi yhteiseen käyttöön vapaaehtoistehtävissä ja erilaisissa talkootöissä.

Mutta ihan yhtälailla tervetullut olet, kun tulet ja kuuntelet ja annat aikaa itsellesi - Jumalan hoidossa!

Vapaaehtoisena seurakunnassa

Haluaisitko olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa toimintaa Lumijoen seurakunnassa?

Voit toimia tiimissä tai muuten vapaaehtoisena. Lue lisää täältä.

talkoot

Valokuvia Lumijoen seurakunta 100v

– seurakunnan juhlavuonna keräämme valokuvien kautta muistoja ajansaatosta Lumijoen seurakunnassa. Olisiko sinulla joitain vanhoja kuvia esim. seurakuntamme tapahtumista, ihmisistä, rakennuksista, arjesta ja juhlahetkistä? Voisimme ottaa kuvista kopion yhteiseen kuvamuisteloon seurakunnan 100-vuotisjuhlaan, joka pidetään marraskuussa.

Toimita kuvat seurakunnalle mielellään elokuun loppuun mennessä: sähköpostilla lumijoen.seurakunta(at)evl.fi tai tuomalla tai lähettämällä virastoon, Ylipääntie 11.

Lisätietoja Marjolta p. 045 6381 973.