nuoria ruohikolla

Nuorille

Toimintaa varhaisnuorille ja nuorille

Nuorisotiimi järjestää toimintaa nuorille: Friday night - illat 5 luokkalaisista ylöspäin.

Friday night illat kokoontuvat joka toinen perjantai seurakuntatalossa klo 19-21.

Ja ne koostuvat yhdessäolosta, nyyttäreistä, raamishetkestä ja mukavasta toiminnasta.

Uusia ideoita otetaan vastaan! Voit ottaa yhteyttä viraston kautta p.044 775 0600.

Nuorisotiimin vastaavana toimii Pekka Siitonen.

Haluaisitko isoseksi?

* Jos haluaisit toimia isosena esim. Friday clubissa, niin tiimin vetäjä Pekka mielellään kertoo sinulle tästä ja ohjeistaa sinua tehtävään.

* Jos haluaisit rippikoulun jälkeen kouluttautua isoseksi rippileirille, niin ota yhteyttä virastoon. Seurakunnassa ei ole omaa isoskoulutusta, mutta on mahdollista käydä isoskoulutusta toisen seurakunnan puolella ja saada täten valmiudet isosen tehtävään.

Lisätietoa virastosta p. 044 7750 600.

nuori ja kitara

Vs. kirkkoherra