Perhejuhlat ja hautajaiset

Ota yhteyttä

Kun haluat kastaa lapsesi, mennä naimisiin tai sopia hautajaisista, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon.  Soita 044 7750600, lähetä sähköpostia lumijoen.seurakunta@evl.fi tai tule käymään, osoite on Ylipääntie 11.

Toimisto on avoinna maanantaisin ja keskiviikkoisin kello 9-14. Ovi on auki usein myös muulloinkin, jos olemme paikalla.  Halutessasi voit sopia asiointiajan myös illalle.

Elämän kohokohtia kannattaa juhlia

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet kastejuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Pyydä siunausta

Siunausta voi pyytää elämään eri tilanteissa. Kutsu pappi siunaamaan uusi kotisi tai maistraatissa solmittu avioliittosi. Siunausta voi myös pyytää vaikkapa työpaikalle. Myös avioliiton vuosipäiviä kannattaa juhlia!