Hautojen hoitosopimukset

Lumijoen seurakunta tarjoaa haudanhoitosopimuksia 1- ja 5 - vuodeksi sekä hautojen kesähoitosopimusta. Lisäksi uutena perennahautasopimus 5 vuodeksi.

Haudanhoitosopimustilauksia otetaan vastaan tammikuusta toukokuun loppuun. Kesällä tai syyskaudella sopimuksia ei tehdä.

Sopimuksen tilaaminen onnistuu käymällä virastossa (Ylipääntie 11) tai soittamalla p. 044 775 0600 tai laittamalla s-postia: lumijoen.seurakunta@evl.fi.

Haudanhoitosopimus sisältää seurakunnan istuttamana yhden ison kukan (begonia) ja sen molemmin puolin reunakukat (hopealehdet). Istutusta kitketään ja kastellaan syksyyn saakka ja tarvittaessa kukat vaihdetaan 10.8 saakka. Syksyllä hauta havutetaan ja pyhäinpäivänä haudalle sytytetään kynttilä.

Haudan kesähoitosopimus sisältää haudan kukkaistutuksen kitkemisen sekä kastelun. Omaiset istuttavat itse kukat haudalle.

Hinnat

Vuonna 2024

Haudanhoitosopimukset

1 vuoden sopimus 80 e (lisäkukka 10 e)