virsinumeroita

Musiikki

Tule kuoroon laulamaan!

Kirkkokuoro rikastuttaa laulullaan seurakunnan musiikkielämää. Päätehtävänä on musisoida jumalanpalveluksissa. Ohjelmistossa monipuolista hengellistä kuoromusiikkia. Kuoro harjoittelee viikoittain keskiviikkoiltaisin klo 18.30-20.
Voit tulla tutustumaan kuoroon milloin vain! Jos kiinnostut, otathan yhteyttä kanttoriin.

Suvilinnut-kuoro on lapsi- ja nuorisokuoro, jonka raikas laulu ilahduttaa seurakunnan tilaisuuksissa. Ohjelmistossa klassisen tyylistä hengellistä lapsi- ja nuorisokuoromusiikkia. Kuoroa vetävät kanttori, Kirsi Klaavo ja Ilpo Kämäräinen. Kuoro harjoittelee sekä Kämäräisten kotona että seurakuntatalolla. Harjoituksia on maanantaisin alk. klo 18.30 ja keskiviikkoisin klo 17-18.15.

Lisätietoja kanttori Emilialta, p. 044 775 0603. (Emilia on virkavapaalla 4.10.2023-4.4.2024, jolloin sijaisena toimii Johanna Simonen.)

Musiikkiavustajaksi jumalanpalvelukseen!

Aina on tilaa laululle ja soitolle! Haluatko tulla musisoimaan kanttorin kanssa jumalanpalveluksiin? Saat samalla arvokasta esiintymiskokemusta lämminhenkisessä ja kannustavassa ympäristössä. Ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan, mitä mukavaa keksisimme yhdessä.

Lisätietoja kanttori Emilialta, p. 044 775 0603. (Emilia on virkavapaalla 4.10.2023-4.4.2024, jolloin sijaisena toimii Johanna Simonen.)

Kuva kuoroharjoituksesta.

kanttori

Opintovapaalla syys- ja kevätkauden

Virsikirjan lisävihkot käytössä

Virsikirja on täydentynyt uusilla lisäsarjan virsillä ja siksi kirkossa näkyy käytettävän kahdenlaisia virsikirjoja. Nämä uudet virret löytyvät punaisesta lisävirsikirjasesta. Eli jos näet virsitaululla 900-sarjan virsiä niin ota molemmat virsikirjat mukaan penkkiisi.

Virsikirjan punaisia lisävihkoja on myynnissä myös virastolla, jos haluat sellaisen hankkia kotiin.