Tule tekemään seurakuntatyötä

Haluatko olla suunnittelemassa ja toteuttamassa seurakunnan toimintaa?

Ota yhteyttä: kirkkoherraan p.044 316 1434 tai virastoon p.044 775 0600.

Vapaaehtoisia tarvitaan!

Seurakunnassa on paljon tehtäviä, joihin vapaaehtoiset voivat osallistua ja auttaa kukin tavallaan. Osa vapaaehtoisistamme kuuluu tiimeihin, mutta ilman tiimiäkin vapaaehtoistyö on todella arvokasta!

Kerro meille, missä haluaisit olla mukana!

Vapaaehtoisille toimintaa

Nuorisotiimi järjestää toimintaa kouluikäisille. Tiimistä vastaa Mikko Karjalainen.

Seurakunnassa on muitakin vapaaehtoistiimejä ja seurakunnan vapaaehtoisia toimii monissa eri tehtävissä. mm. lukijana sanajumalanpalveluksissa,  laulaminen kuorossa, toimiminen yhteisvastuukerääjänä, ystävänä toiselle, kirkkokyydin tarjoajana tai vaikka talkooapuna erilaisissa seurakunnan talkoissa ja tapahtumissa ja vaikkapa siivouksessa.

Lisäksi vapaaehtoisen on mahdollista toimia muissakin tehtävissä, kuten striimajana jumalanpalveluksessa tai tarvittaessa arkunkantajana.

Tehtäviä on monenlaisia.

Kysy lisää seurakunnasta.