UUSI TOIMITILA SIUNATTU KÄYTTÖÖN

Toiminta uudessa tilassa on jo vilkasta.
virasto_S.jpg

Uusi toimitila siunattu käyttöön

Seurakuntatalossa 20.11. vietetyssä jumalanpalveluksessa juhlittiin uuden toimitilan valmistumista.  Vaikka vietettiin tuomiosunnuntaita, tuomiopäivän sanoma vaikeni ja tilalla oli kiitos.

Päiväkerho aloitti uusissa tiloissa 14.11. ja kirkkoherranvirasto muutti pari päivää myöhemmin.  Tilat otettiin heti kovaan käyttöön.  Ensimmäisten päivien tuntuma on ollut hyvä.

Tilojen suunnittelussa pidettiin mielessä se, että kaikki pitää maksaakin sekä rakentaessa että ylläpitäessä.  Vajaan 200 neliön uudisrakennuksessa on tilaa juuri sopivasti.  Kirkkoherranvirastossa on työpisteet diakonissa-kansliasihteerille, kanttorille, seurakuntamestarille ja papille.  Päiväkerhotilassa on kerholaisilla tilaa temmeltää.  ”Köökissä” on jo useat lumijokiset käyneet toimittamassa asioita tai vaihtamassa kuulumisia.

2016-11-23 14:04:01.0