Harjakaiset vietetty

Uuden toimitilan rakennustyöt olivat heinäkuun ajan tauolla.  Elokuussa työt jatkuvat täydellä tohinalla.
Elokuu 2016_THUMB.jpg

Pienimuotoisia harjannostajaisia vietettiin 9. elokuuta. Ruokana oli perinteinen hernerokka lisukkeineen, jälkiruokana täytekakku.

Elokuussa kirvesmiesten lisäksi työmaalla hyörivät maalari sekä LVI- ja sähkömiehet.  Talotekniikka on pääosin asennettu ja sisäpintaakin jo syntyy. Ulkomaalaukseen sateinen elokuu ei ole soveltunut.

Elokuussa seurakuntatalo on rajatulla käytöllä, koska liittymä uudesta toimitilasta seurakuntaloon puhkaistaan.  Syyskuussa seurakuntatalo on jälleen normaalissa käytössä.

Päiväkerhotilojen valmistumista odotellessa kerhotoimintaa aloitellaan seurakuntatalossa syyskuun kuluessa.

2016-08-18 15:38:24.0