Seppeleenlasku ja Kansallisen veteraanipäivän juhla

sankarihaudat

Muu tila

Tervetuloa!

Kansallisen veteraanipäivän seppeleenlasku Lumijoen sankarihautausmaalla la 27.4. klo 12. Olli Lohi, Emilia Soranta. Saatto lähtee kirkosta sankarihaudoille.

Seppeleenlaskun jälkeen seurakuntatalon edestä bussikyyditys Liminkaan klo 12.30. Bussikyyditys, jos tarpeeksi lähtijöitä.
Huom. Ilmoittaudu bussikyyditykseen 18.4. mennessä Salla Mertalalle salla.mertala@lumijoki.fi tai puh 044 0556 077.

YHTEINEN KANSALLISEN VETERAANIPÄIVÄN JUHLA la 27.4. klo 13 Heikki Sarvela -salissa Limingassa (Linnukkatie 3)

Seppelpartioiden saatesanat rovasti Markku Niku, Limingan kunnan tervehdys kunnanvaltuuston puheenjohtaja Liisa Kylmänen, juhlapuhe everstiluutnantti Paavo Sarala. MPK Pohjois-Suomen soittokunta, kapellimestarina Petri Aho, Laulusolistina Lassi Makkonen.

Juhlavaa musiikkia ja koskettavia veteraanilauluja. Juhlan yhteydessä Lotta-valokuvausnäyttely. Kahvitarjoilu.
  • Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä