Seurakuntamestarin työsuhde haettavana

Lumijoelle haetaan seurakuntamestaria.

SEURAKUNTAMESTARIN TYÖSUHDE HAETTAVANA LUMIJOEN SEURAKUNNASSA

Lumijoen seurakunta julistaa haettavaksi seurakuntamestarin työsuhteen.

Lumijoen seurakunta on itsenäinen ja elinvoimainen n. 1800 jäsenen seurakunta Pohjois-Pohjanmaan rannikolla n. 40 km Oulusta etelään. Etsimme seurakuntaamme seurakuntamestaria, joka pystyy vastaamaan ja huolehtimaan pienen seurakunnan monipuolisesta ja itsenäisestä seurakuntamestarin tehtävästä.

Työsuhteen tehtäviin kuuluvat

• hautaustoimen tehtävät ja päävastuu
  • suntion kirkolliset tehtävät
  • kiinteistönhoitajan tehtävät

Tehtävään hakijalle luetaan eduksi suntion ammattitutkinto, kirkollisen toimintakentän tuntemus sekä kiinteistönhuollon kokemus. Tehtävässä korostuu sitoutuminen kirkkoon ja sen tunnustukseen. Tehtävän hoitaminen edellyttää suomenkielen taitoa sekä hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Tehtävässä tarvitaan atk-taitoja. Tehtäviin kuuluu esimiehenä toimiminen nuorille kesätyöntekijöille. Tehtäviin sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä.

Työsuhde täytetään 1.1.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Työsuhteesta maksetaan KirVesTes:n vaativuusryhmän 402 mukainen palkka. Työsuhteessa on kuuden kuukauden koeaika. Työsuhteeseen valitun on ennen tehtävän vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä lasten ja nuorten kanssa toimivilta vaadittava rikosrekisterinote.

Kirjalliset hakemukset tulee osoittaa Lumijoen seurakunnan kirkkoneuvostolle ja toimittaa seurakunnan kirkkoherranvirastoon pe 27.11.2020 klo 16.00  mennessä osoitteeseen Ylipääntie 11, 91980 Lumijoki tai sähköisesti seurakunnan sähköpostiosoitteeseen lumijoen.seurakunta@evl.fi. Hakemuksia ei palauteta.

Hakijan on varauduttava saapumaan haastatteluun ma 30.11.2020. klo 17 alkaen. Valintapäätös tehdään ti 1.12.2020, ja ilmoitetaan haastattelussa olleille heti, ja muille saman viikon aikana.

Tiedustelut: kirkkoherra Erja Oikarinen, 044 3161 434, erja.oikarinen@evl.fi

2020-11-02 12:30:00.0