Lumijoelle haetaan uutta kirkkoherraa

Hakuaika parhaillaan menossa.

Lumijoen seurakunnan kirkkoherran virka

Oulun hiippakunnan tuomiokapitulissa on haettavana Lumijoen seurakunnan kirkkoherran virka

Kirkkoherra valitaan välittömällä vaalilla. Kirkkoherran virkaa hakevan tulee olla pastoraalitutkinnon ja seurakuntatyön johtamisen tutkinnon suorittanut pappi. Virka edellyttää suomen kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa sekä ruotsin kielen tyydyttävää ymmärtämisen taitoa.

Hakemukseen on liitettävä nimikirjaote, josta ilmenee esteettömyys hakea kirkkoherran virkaa, sekä lääkärintodistus (T-lomake). Varsinainen hakemus kirjoitetaan sähköisessä hakulomakkeessa kenttään Vapaamuotoinen hakemus. Nimikirjaote liitetään kohtaan Ansioluettelo ja lääkärintodistus kohtaan Liitetiedosto.

Hakuaika päättyy 23.4.2018 klo 15. Oulun hiippakunnan tuomiokapitulille osoitetut hakemukset toimitetaan KirkkoHR-palvelun kautta tästä linkistä.

Lisätietoja antavat vt. kirkkoherra Erja Oikarinen, p. 044 316 1434 sekä pappisasessori Heikki Nissinen, p. 040 5445 132. Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@evl.fi.

2018-04-11 16:05:00.0