Kesäleiripäiviä varhaisnuorille

Kesäkuussa varhaisnuoret voivat kokoontua muutamina päivinä seurakuntatalolle leirille!

Tänä vuonna juhlimme 100-vuotiasta Lumijoen seurakuntaa ja siihen liitten juhlinta jatkuu syksyllä musiikin ja erillisen 100v juhlan merkeissä. Ajankohdat tarkentuvat kesän jälkeen.

******************************************************************************************

Mutta juhlintaa odotellessa vietämme kesää ja toivotamme kaikki tervetulleiksi sunnuntaisin messuihin/jumalanpalveluksiin pääosin Lumijoen kirkkoon mutta myös kesän kuluessa hautausmaalle ruostuvan ristin äärelle sekä Varjakan laivallekin. Seuraa ilmoituksia Rauhan Tervehdys lehdessä sekä seurakunnan nettisivulla.

Kesäkuussa JÄRJESTÄMME 0-4.-luokkalaisille

leiripäiviä seurakuntatalolla.

Leiripäivien ajankohdat ovat:

ke 13.6., to 14.6., ke 20.6., to 21.6., ke 27.6. ja to 28.6.

Kaikki leiripäivät ovat omia päiviänsä eli osallistua voi vaikka kaikkiin tai yksittäisiin päiviin. Kellonaika on 10 – 14.

Mukaan vähän omaa evästä ja seurakunta tarjoaa lisäksi mehua ja makkaraa.

Leiripäivän ilmoittautuminen tapahtuu kunkin päivän alussa eli ei tarvitse ennakkoon ilmoittautua. Päivien aikana luvassa monenlaista toimintaa, puuhaa, askartelua, peliä, laulua ja raamattutuokioita. Tule mukaan!

Leiripäivien päävastuuhenkilönä on Elina Raudasoja, joka toimii kesänuorisotyöntekijänä seurakunnassamme toukokuun puolivälistä kesäkuun loppuun.

Lisätietoja viraston numerosta p.044 7750 600.

2018-05-18 17:01:00.0