Hulevesikaivot hautausmaalle ja seurakuntatalolle

Tänä keväänä sulamis- ja sadevedet ovat aiheuttaneet lammikoita hautausmaan uudelle alueelle ja seurakuntatalon pääoven edustalle.  Molemmat ongelmat pyritään ratkaisemaan rakentamalla hulevesi-imeytyskaivot.
hautausmaa_S.jpg

Hautausmaalla sulamisvedet aiheuttivat kevättulvia pääportille ja nurmialueelle portista oikealle.  Ongelma päätettiin ratkaista hulevesi-imeytyskaivolla.  Kaivo rakennettiin äitienpäivän aattona.  Betonisia kaivonrenkaita asennettiin alavimmalle paikalle kiviaidan lähettyville.

Seurakuntatalon pääoven edustalle kerääntyy sade- ja sulamisvesiä. Ongelma on ollut olemassa ennenkin mutta se on korostunut asfaltin reunakivien asennuksen jälkeen.  Reunakivi ohjaa sadevettä seurakuntatalon edustalle maantieltä asti.  Ongelma ratkaistaan kesän aikana rakentamalla ongelmakohtaan hulevesitunneli ja imeytyskaivo.

2017-05-15 15:45:00.0