Kunnanvaltuusto seurakuntatalossa

Lumijoen kunnan kunnanvaltuusto pitää keväkauden kokouksensa seurakuntatalossa.  Saatujen kokemusten perusteella päätetään jatkosta.
Seurakuntatalo  tuolit_THUMB.jpg

Kunnanvaltuusto on pitänyt kokouksiaan Lumijoen peruskoulun ruokasalissa. Paikka on hyvä, mutta keskustelupaikaksi sali on hieman liian suuri - ääntä pitää käyttää reilusti, jotta muut kuulevat.

Kunnanvaltuusto kokousti joulukuussa kokeiluluonteisesti seurakuntatalossa.  Kokeilua päätettiin jatkaa koko kevätkauden ajan.  Seurakuntasalissa puhe kuuluu paremmin, joten keskutelu on helpompaa.  Myös paikalle saapuva yleisö voi kuulla käydyn keskustelun.

Hyvälle yhteistyölle kunnan ja seurakunnan kanssa on pitkät perinteet.  Seurakuntatalon käyttäminen kunnanvaltuuston kokouspaikkana on jatkoa sille.

Kuvassa näkyvät uudet kalusteet on otettu hyvin vastaan ja ne on havaittu hyviksi.

2017-02-14 10:54:01.0