VIIMEINEN SILAUS

Uuden toimitilan rakennustyöt ovat viimeistelyvaiheessa. Myös seurakuntatalon ulkokorjaus on loppusuoralla. Valmista on marraskuun puolivälissä.
Kuva 1_L.jpg

Keväällä alkanut uuden toimitilarakennuksen rakennustyö lähestyy loppuaan. Sisällä tehdään viimeistelytöitä, kiinnitellään kalusteita, testataan talotekniikkaa. Ulkona tehdään lähinnä enää pihatöitä ja siivoillaan paikkoja. Luovutustarkastus pidetään 8. marraskuuta.

Seurakuntatalon vanhan osan ulkokorjauskin valmistuu aikataulussa.  Vanhan ulkoverhouksen purkutyöt eivät paljastaneet ikäviä yllätyksiä.  Pieniin paikallisiin lahovaurioihin esim ikkunapeltien alla oltiinkin varauduttu.

Rakennustyöt päättyvät marraskuun toisella viikolla. Ensi kesään jää ainoastaan ulkomaalauksia.  Uusi toimitila otetaan käyttöön seurakuntatalossa pidettävässä  jumalanpalveluksessa sunnuntaina 20.11. klo 10.

2016-10-19 09:19:00.0