Seurakuntatalon vanhan osan ulkokorjaus alkamassa

Lumijoen seurakunnan kirkkovaltuusto päätti kokouksessaan 13.9. että seurakuntatalon vanhan osan ulkokorjaus tehdään vielä tänä syksynä.
15.9.2016 4_THUMB.jpg

Seurakuntataloon liitettävän uuden toimitilan rinnalla seurakuntatalon vanha osa näyttää alakuloiselta.  Kesällä tehdyt kartoitukset ja tutkimukset osoittivat, että seurakuntatalon rakenteet ovat kelvollisessa kunnossa, mutta lautavuoraus ja julkisivulevyt uusimisen tarpeessa.  Purkutöiden jälkeen tarkistetaan eristeiden kunto ja lisäeristeeksi asennetaan  tuulensuojalevyt.  Muitakin parannuksia syyskuussa alkavaan ulkokorjaukseen sisältyy.  Korjaustyöt aiheuttavat seurakuntatalon käyttöön joitain rajoitteita.  Toimintaa pyritään silti jatkamaan mahdollisimman normaalisti.

2016-09-15 08:39:01.0